در ایالات متحده آمریکا، بیخانمانها از متروی نیویورک به عنوان سرپناه استفاده میکنند. این عکس ساعت ۰۶:۴۵ صبح گرفته شده است.
مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد . نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.