title
کد خبر: 202798
00
تاکید این کشور بر تزریق واکسن یادآور کرونا به افراد بالای ۴۰ سال

مقامات بهداشتی انگلیس بر ضرورت تزریق دُز یادآور واکسن کرونا به منظور مهار بیماری کووید-۱۹ در بحبوحه گسترش بیماری در اروپا تاکید کردند.

به گزارش بهداشت نیوز، دولت انگلیس از تمامی شهروندان بالای ۴۰ سال درخواست کرده تا پیش از تعطیلات کریسمس نسبت به تزریق دُز یادآور واکسن کروناویروس اقدام کنند چرا که موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در اروپا به دلیل سرمای هوا رو به افزایش است.

" ساجد جاوید" وزیر بهداشت انگلیس تاکید کرد: تزریق دُز یادآور واکسن کرونا بهترین روش برای حفظ سلامت خود و دیگران در سرمای زمستان است و کمک خواهد کرد که نظام سلامت کمتر تحت فشار قرار گیرد.

وی افزود: دولت به نظارت بر طیف گسترده‌ای از داده‌ها ادامه می‌دهد تا از مصونیت کشور در برابر موج بیماری اطمینان حاصل کند، اما متاسفانه شاهد افزایش موارد ابتلا در بخش‌هایی از اروپا هستیم.

وزیر بهداشت انگلیس با بیان اینکه مهم‌ترین کاری که می‌توان برای جلوگیری از افزایش موارد ابتلا در کشور انجام داد، واکسیناسیون است، گفت: بنابراین از مردم درخواست می‌کنیم در اسرع وقت نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند تا بتوانیم از شیوع ویروس جلوگیری کنیم.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز