title
کد خبر: 200711
10
برای دُز سوم چه واکسنی بزنیم؟

جزئیات تزریق دز سوم واکسن کرونا برای کسانی که دو دوز قبلی را تزریق کرده اند اعلام شده است.

به گزارش بهداشت نیوز، افرادی که دز اول و دوم را سینوفارم، برکت یا اسپوتنیک تزریق کرده اند، می توانند دز سوم (یادآور) را آسترزنکا یا سوبرانا دریافت کنند. نوع دوز بوستر بر اساس واکسن تزریق شده در نوبت اول و دوم تعیین شده است.

بر این اساس گروه‌های هدف شامل کارکنان بخش بهداشت و درمان و افراد با سرکوب سیستم ایمنی است و زمان دریافت دوز بوستر حداقل ۶ ماه پس از دوز دوم است.


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.