title
کد خبر: 197875
00
واکسیناسیون تیم ملی اسنوکر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران

دانشگاه علوم پزشکی ایران در راستای ایفای رسالت اجتماعی خود، واکسیناسیون تیم ملی اسنوکر را پیش از سفر به مسابقات قهرمانی آسیای قطر انجام داد.

به گزارش بهداشت نیوز،  با توجه به برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات اسنوکر و حضور تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات، اعضاء کاروان تیم ملی اسنوکر ایران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران واکسینه شدند.

در همین راستا هاشم اسکندری؛ رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد، در پیامی از همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در واکسینه شدن اعضای تیم ملی تشکر کرد.

سی و ششمین دوره مسابقات اسنوکر پانزده توپ انفرادی قهرمانی آسیا ۲۱ تا ۲۵ شهریورماه با حضور ورزشکارانی از کشورهای افغانستان ، بحرین، هنگ کنگ، هند، ایران، اردن، عراق، کویت، لبنان، مغولستان،نپال، عمان، پاکستان، قطر، عربستان صعودی،سوریه، امارات و یمن به میزبانی کشور قطر برگزار شد و رقابت های اسنوکر شش توپ جام جهانی نیز از ۲۶ شهریورماه به میزبانی کشور قطر آغاز شده است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز