title
کد خبر: 197873
00
نباید در خواب واکسیناسیون بمانیم

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در خواب غفلت واکسیناسیون ماندن و از پروتکل های دیگر غافل شدن، ممکن است نظام سلامت را تهدید کند.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر علی علیمحمدی بیان کرد: روند مناسب واکسیناسیون و سرعت گیری خوب در این روزها، قابل قبول است، اما نباید سرمست از این اتفاق شد و دچار غفلت از کارهای ضروری در این زمینه شویم.

وی افزود: در روزهای اخیر شاهد افزایش چشمگیر پوشش واکسیناسیون در استان هستیم، اما در کنار آن، باید اقدامات مهم دیگری انجام شود.

وی تاکید کرد: رعایت توصیه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی، سرعت بخشیدن در روند واکسیناسیون، بازگشایی مناسب مدارس و دانشگاه ها از جمله اقدامات ضروری است که همچنان باید رعایت شود.

دکتر علیمحمدی در ادامه خاطرنشان کرد: یادمان باشد طبق یک پیش بینی پاندمی کووید ۱۹ ممکن است همچون سرخک به یک بیماری دوران کودکی تبدیل شود و آمادگی برای این پدیده در مدیریت سلامت کشور بسیار حیاتی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: عادی انگاری‌ها جنبه روحی روانی دارد؛ با وجود این همه فوتی، چرا برخی خانواده‌ها به این باور که باید رعایت کنند، نمی‌رسند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز