کد خبر: 195642
تاریخ انتشار: شنبه 30 مرداد 1400 - 17:34
مرور آمار روزانه وزارت بهداشت نشان میدهد که تا روز گذشته بیش از ۵ میلیون و ۵۳۱ هزار نفر در کشور موفق به دریافت دو دوز واکسن کرونا شده اند.
به گزارش بهداشت نیوز، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۱۶ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۲۵۷ نفر در کشور دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردهاند.
بر اساس این گزارش، ۵ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۲۵۷ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسنهای تزریق شده در کشور به ۲۲ میلیون و ۷ هزار و ۵۱۴ دوز رسید.
افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتماً در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.