title
کد خبر: 193583
00
واکنش حریرچی به مراسم محرم

برگزاری مراسم‌هایی پر ازدحام که منجر به افزایش روند ابتلاء به کرونا در کشور می‌شود.

به گزارش بهداشت نیوز، ایرج حریرچی در ارتباط با برگزاری مراسم‌هایی پر ازدحام که منجر به افزایش روند ابتلاء به کرونا در کشور می‌شود، گفت: هر گونه تجمع بیش از ۲ نفر حالا می‌خواهد خانوادگی باشد، اداری باشد، ملی باشد، مذهبی باشد، پارتی باشد و…، موجب افزایش مرگ و میر می‌شود در کشوری که بیماری در حال اوج گیری است.
 
حریرچی با عنوان این مطلب که مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا طبق اجازه مقام معظم رهبری مثل مصوبه شورای عالی امنیت ملی است، افزود: محدودیت‌های ماه محرم مثل سال گذشته خواهد بود و تشدید خواهد شد. آن افرادی که در مسلمیه برگزار کردند و افرادی که آمدند و گفتند که امسال تحمل نداریم و…، شجاعت داشته باشند و بیایند عذرخواهی کنند.
 
‌وی ادامه داد: چرا عده‌ای کاسه داغ‌تر از آش می‌شوند. کدام یک از مراجع ما مراسم‌های صد نفری، هزار نفری و…، برگزار می‌کنند.
 
 
منبع:مهر

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
بابک
1400/05/04 - 07:162 0
مردم عزیز برای قطع زنجیره کرونا و جلوگیری از تسری آن لازمه از تجمعات دوری کنیم .بیمارستانهاو کادر درمان کشورمون دیگه توان ارائه خدمات رو نخواهند داشت بیاییم فقط به فرمایشات امام حسین عمل کنیم .خدا از هممون قبول کند
رضا
1400/05/04 - 09:102 0
درود به شرفت آقای حریرچی کمی هم به تبریزیها هشدار دهید
محمد
1400/05/05 - 22:550 1
درودبرتبریزیان باز این چموش حرف زد استعفابده بهتره
اینستاگرام بهداشت نیوز