title
کد خبر: 181310
00
در نوروز میزبان کرونا نباشیم

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان گفت: در ایام پیش رو، باید به گونه‌ای آیین باستانی نوروز را برگزار کنیم که به جای شادی و خوشحالی شاهد داغ عزیزان نباشیم.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر نبی بابایی افزود: در حال حاضر شهرستان کمیجان در شرایط پایدار اما به شدت شکننده قرار دارد و اگر مراقبت‌های بهداشتی به خوبی رعایت نشود رنگ بندی کنونی شهرستان که زرد می باشد نارنجی شده و به شرایط بدتری می رسد.
 
وی بیان کرد: متاسفانه سویه های جدیدی از این ویروس وارد چرخه زندگی مان شده که برای همه خطر ساز و یک تهدید بزرگ محسوب می شود.
 
وی تاکید کرد: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد افزایش تدریجی آمار هستیم که با توجه به اینکه در آستانه عید باستانی نوروز  هستیم از بحران مجدد کرونا نگران هستیم.
 
دکتر بابایی خاطرنشان کرد: باید این روزهای پایانی سال را به گونه ای سپری کنیم که تنها مسرت و شادی باقی بماند و از اقداماتی که سلامت همگان و عزیزان و نزدیکانمان را به خطر بیاندازد و البته بار کاری که بر دوش مدافعان سلامت سنگینی می کند، را افزایش می دهد، بپرهیزیم.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان در پایان با اشاره به اینکه در طی این یک سال اگر زحمات و تلاش های پرسنل بهداشت و درمان نبود قطعاً نمی توانستیم بیماری را مدیریت کنیم، تاکید کرد: با آغاز واکسیناسیون و تحت پوشش قرار گرفتن، بیشتر گروه های پرخطر نتایج بهتری به دست خواهیم آورد، اما تا آن موقع تنها راه ممکن رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.
 
 
 
 

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز