title
کد خبر: 167402
00
فراخوان داعش برای حمله به عربستان  در واکنش به گشودن حریم هوایی به روی  اسرائیل

سخنگوی داعش در پیامی صوتی از طرفداران این گروه خواست تا به غربی‌ها در عربستان سعودی و زیرساخت‌های اقتصادی این کشور حمله کنند.

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از العالم، ابوحمزه المهاجر در پیام روز یکشنبه خود اعلام کرد که عربستان با گشودن حریم هوایی خود به روی هواپیماهای اسرائیلی برای پرواز به کشورهای عربی خلیج فارس از عادی‌سازی روابط با این رژیم حمایت کرده است.


قرارداد سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه (۲۵ شهریور ۱۳۹۹) به صورت رسمی در حضور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست ها آشکار و رسمی کردند.

رسانه های عربی از امضای ۷ تفاهم‌نامه بین بحرین و رژیم صهیونیستی طی امروز (یکشنبه) خبر دادند.

گفته شده دو طرف توافقاتی در زمینه‌های مالی و سرمایه‌گذاری، هوانواردی، گردشگری، تجارت، علوم و فناوری، بهداشت، کشاورزی، آب، انرژی و همکاری‌های حقوقی امضا کرده اند.

رسانه های صهیونیستی نیز گزارش دادند که بر اساس توافق انجام شده قرار است به صورت هفتگی ۲۸ پرواز میان دو طرف برقرار شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
1399/07/28 - 05:080 0
از سیاستمداران و تحلیلگران نابغه ایرانی که با بینش خود ایران را ویران کردند سر در نیاوردیم. حضرات نابغه میگویند داعش آمریکایی هست ولی البغدادی رهبر داعش را آمریکاییها میکشند یا میفرمایند داعش عربستانی هست ولی داعش میخواهد به عربستان حمله بکند یا چهل سال است میفرمایند اسرائیل تا یک هفته نابود میشود ولی صهیونیستها در بالای سر ایران و زیرپای ایران برای خود حیاط خلوت درست کرده اند تا از آنجا به ایران هم شاید حمله بکنند. حالا کاری به آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند نداریم که یک دلقک آمریکایی بدون شلیک یک گلوله ایران را ویران کرد.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز