کد خبر: 166136
تاریخ انتشار: پنجشنبه 17 مهر 1399 - 16:04
۴۰ پزشک متخصص جدید در قم فعالیت خود را در مراکز درمانی دولتی آغاز تا به کمک کادر درمان بیایند.
این متخصصین در رشتههای رادیولوژی، طب فیزیکی، ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، داخلی، زنان و زایمان، رادیولوژی، قلب و عروق، چشم، طب اورژانس و... هستند.
دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، در مراسم استقبال از این متخصصین گفت: قم در حال حاضر در شرایط ویژه کرونایی به سر میبرد و حضور شما متخصصین میتواند نقش مؤثری در کمک به کادر درمان و رفع مشکلات مردم باشد.
وی گفت: رسیدگی به مشکلات درمانی مردم در اولویت است و باید بدون کوچکترین نقصی انجام شود، مردم قم مردمی نجیب و شریفی هستند و خدمت در شهر کریمه اهلبیت(ع) افتخار است.
دکتر پرهام معاون درمان دانشگاه نیز ضمن خیرمقدم به متخصصین جدید گفت: هماهنگیهای لازم انجام و حضور شما در هر یک از مراکز درمانی مشخصشده که امیدواریم بتوانیم خدمت رسان مردم باشیم.
دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، در مراسم استقبال از این متخصصین گفت: قم در حال حاضر در شرایط ویژه کرونایی به سر میبرد و حضور شما متخصصین میتواند نقش مؤثری در کمک به کادر درمان و رفع مشکلات مردم باشد.
وی گفت: رسیدگی به مشکلات درمانی مردم در اولویت است و باید بدون کوچکترین نقصی انجام شود، مردم قم مردمی نجیب و شریفی هستند و خدمت در شهر کریمه اهلبیت(ع) افتخار است.
دکتر پرهام معاون درمان دانشگاه نیز ضمن خیرمقدم به متخصصین جدید گفت: هماهنگیهای لازم انجام و حضور شما در هر یک از مراکز درمانی مشخصشده که امیدواریم بتوانیم خدمت رسان مردم باشیم.
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.