title
کد خبر: 162842
00
۱۸۲ شهرستان در وضعیت قرمزو  هشدار قرار دارند

سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: ۱۸۲ شهرستان در وضعیت قرمز و هشدار کرونایی قرار دارند.

به گزارش بهداشت نیوز سیما سادات لاری، افزود: در حال حاضر ۹۹ شهرستان در وضعیت قرمز و ۸۳ شهرستان در وضعیت هشدار کرونا قرار دارند.

وی ادامه داد: مابقی شهرستان‌ها در وضعیت زرد یعنی با خطر متوسط و سفید با خطر کم قرار دارند.

لاری با عنوان این مطلب که هیچ نقطه سبز یعنی منطقه عاری از کرونا در کشور وجود ندارد، تاکید کرد: وضعیت بیماری در کشور بازتاب رفتار ما طی هفته‌های گذشته است. هرگونه تغییر رفتار در برابر ویروس اثر خود را یک تا دو هفته بعد در موارد بستری و ۴ تا ۶ هفته بعد در تعداد موارد مرگ و میر نشان می‌دهد.

وی افزود: شهرستان ملکان در آذربایجان شرقی، دهلران در آذربایجان غربی، چادگان و خوانسار در استان اصفهان، فیروزکوه در استان تهران، شهرستان‌های اردل و فارسان در استان چهارمحال و بختیاری، نهبندان در خراسان جنوبی، سبزوار در خراسان رضوی، امیدیه و بهبهان در خوزستان، شهرستان خاش در سیستان و بلوچستان، اقلید در استان فارس، سیرجان در استان کرمان، سنقر در استان کرمانشاه، گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد، الیگودرز در استان لرستان، شهرستان‌های تنکابن، جویبار و عباس‌آباد در استان مازندران و شهرستان‌های بستک و رودان در استان هرمزگان، طی هفته گذشته به وضعیت قرمز تبدیل شدند.


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.