title
کد خبر: 162741
00
رئیس و اعضای کمیته کشوری ساخت واکسن کووید ۱۹ منصوب شدند

وزیر بهداشت، با صدور احکام جداگانه ای رئیس و اعضای کمیته کشوری ساخت واکسن کووید ۱۹ را منصوب کرد.

به گزارش بهداشت نیوز سعید نمکی، در این احکام، محمد مهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر را به عنوان رئیس کمیته کشوری ساخت واکسن کووید ۱۹ منصوب کرد.

همچنین، علیرضا بیگلری رئیس انستیتو پاستور ایران، سید محمود مسیحا هاشمی مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو و تجهیزات پزشکی، سیدعلیرضا حسینی رئیس اداره مطالعات بالینی و مراقبت‌های دارویی و احسان شمسی کوشکی دبیر کمیته اخلاق در پژوهش، به عنوان اعضای کمیته ملی واکسن کووید ۱۹ منصوب شدند.


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.