title
کد خبر: 162172
00
 چرا نباید در این تعطیلات به مسافرت برویم؟+اینفوگرافی

چرا نباید در این تعطیلات به مسافرت برویم


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
ناشناس
1399/06/06 - 18:280 0
متاسفانه بیشتر این مسافرتها از تهران است جایی که کانون شیوع کرونا در شهرستانها میباشد به تازگی استان گلستان از قرمز خارج شده و چون در شمال میباشد به احتمال زیاد با حجم انبوه مسافران محترم تهرانی مواجه خواهد شد مسافرت فقط از تهران به شهرستانها است باید جلوی مسافرتهای غیر ضروری از تهران به شهرستانهای شمالی و مشهد گرفته شود و اگر همه شهرستانها باشد که عالی است تهران منبع اصلی ویروس کرونا است