رئیس مرکز بهداشت دزفول: شب گذشته تصویری از یک موش بزرگ در یکی از قنادیهای شهر دزفول در فضای مجازی منتشر شد که مرکز بهداشت بلافاصله اقدام به پلمب این قنادی کرد.
مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد . نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.