title
کد خبر: 129892
00
فرار بازیکنان تیم پیکان به خاطر اسیدپاشی در رختکن! + عکس

در پی دیدار امروز تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و پیکان از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر، پیش از آغاز مسابقه اتفاقی عجیب رخ داد.

مسئولان ورزشگاه برای نظافت رختکن تیم میهمان، اقدام به اسیدپاشی (جوهر نمک صنعتی) روی کف رختکن کرده بودند. با توجه به اینکه رختکن فاقد تهویه و پنجره بود، شرایط مناسبی برای تنفس وجود نداشت. بازیکنان پیکان پس از ورود به رختکن به دلیل گاز منتشر شده از این اقدام، نتوانستند در رختکن بمانند و سریعاً آنجا را ترک کردند.


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.