title
کد خبر: 125222
00
دستگیری زورگیر طلای بچه‌ها

رئیس کلانتری محله خزانه تهران بزرگ از دستگیری یک متهم ۲۵ ساله در رابطه با سرقت و زورگیری در این محله خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز: سرهنگ چنگیز ایدون در این باره اظهار کرد: روز گذشته ماموران گشت انتظامی در حال انجام گشت‌زنی‌های خود در محدوده خزانه بودند که متوجه درگیری مشکوک سرنشینان دو خودرو تیبا و سمند شدند، بنابراین به سرعت رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و نزد سرنشینان رفتند؛ در همین حین راننده خودرو سمند که متوجه حضور ماموران شد در حالیکه سرنشین دیگر خود را جا گذاشت از محل گریخت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس فردی که در محل حضور داشت را مورد بازجویی قرار دادند و مشخص شد که وی از زورگیران سابقه‌دار  این محله است.  در ادامه راننده خودرو تیبا نیز اظهار کرد که هفته گذشته یک قطعه طلای کودکانه زنجیر مانند پیدا کرده و با آگهی کردن آن در محل درخواست کرده فردی که طلایش را از دست داده است با وی تماس بگیرد، این دو نفر روز جاری با اون تماس گرفته‌اند و مدعی شدند که طلا برای آن‌ها است اما زمانی که در محل حاضر شدند نتوانستند مشخصات این قطعه زنجیر طلای پنج گرمی را بدهند، بنابراین او از دادن طلا به آن‌ها خودداری کرده است.

رئیس کلانتری خزانه با بیان اینکه متهم که فردی ۲۵ساله بود اظهارات راننده تیبا را تایید کرد گفت: متهم در اظهارت خود گفت که پس از دیدن آگهی طلا به همراه همدستش وسوسه شده‌اند و تصمیم گرفته‌اند برای تامین خرج مواد مخدر مصرفی خود طی قراری صوری طلا را از راننده تیبا گرفته و در بازار به فروش برسانند.

بر اساس گزارش پلیس و به گفته وی، در انتها پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد و برای تکمیل سیر مراحل قانونی پرونده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

 

منبع: ایسنا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز