کد خبر: 112613
تاریخ انتشار: یکشنبه 08 ارديبهشت 1398 - 18:05
وزیر بهداشت در حکمی یوسف صدیقی را به عنوان مشاور و نماینده خود در نقاط محروم کشور منصوب کرد.
به گزارش بهداشت نیوز، در متن حکم دکتر سعید نمکی آمده است:« با توجه به سوابق ارزنده جنابعالی، بدینوسیله به عنوان مشاور و نماینده ویژه اینجانب در نقاط محروم منصوب میشوید.
بدیهی است بررسی نقاط ضعف و قوت در خدمت رسانی به مردم نقاط محروم کشور و تهیه نقشه راه توسعه زیرساختهای مناطق مذکور با همکاری معاونتهای ذیربط از مسئولیتهای اساسی جنابعالی است. امید است با اتکال به خداوند بزرگ و بهرهگیری از کلیه ظرفیتهای درون و بیرون از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رسیدگی به نقاط محروم و کمتر برخوردار کشور موفق باشید.»
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.