کد خبر: 108605
تاریخ انتشار: دوشنبه 27 اسفند 1397 - 19:30
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین، امروز و بعد از حدود یک دهه از استقبال سرد علی کریمی میگوید.
«کریمی یک مقدار با من…»، احمدی نژاد ضمن بیان این جمله میافزاید: «با علی کریمی شوخی کردم، حس کردم علی کریمی از من فاصله میگیرد. تصویری از من در ذهنش داشت که خوب نبود.»

رئیس جمهور پیشین ایران در ادامه اضافه میکند: «تصویری از من در ذهنش داشت که اگر خودم هم آن تصویر را میدیدم خوشم نمیآمد.»
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.