title

آزمایشی که حساسیت بصری را ارزیابی می کند می تواند به پیش بینی آلزایمر، ۱۲ سال قبل از شروع علائم کمک کند.

ادامه مطلب

آزمایشی که حساسیت بصری را ارزیابی می کند می تواند به پیش بینی آلزایمر، ۱۲ سال قبل از شروع علائم کمک کند.

ادامه مطلب

تصویری از عکس یادگاری طاها پسر علیرضا بیرانوند را در کنار رونالدو مشاهده می کنید. 

ادامه مطلب

از زمان روی کار آمدن علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران، بنرها و بیلبوردهای این شهرداری تهران همواره با انتقاداتی مواجه شده است. حال سانسور کراوات در تصویر غلامرضا تختی با واکنش‌ها و انتقادات کاربران فضای مجازی همراه شد.

ادامه مطلب

یکی از روش های رایج برای کاهش وزن نوشیدن جوش شیرین است که تصور می شود چربی سوزی را افزایش می دهد و به کاهش وزن اضافی کمک می کند. با این حال، این کار می تواند باعث بروز نگرانی های مختلف سلامتی شود که می تواند بر کیفیت زندگی شما تأثیر منفی بگذارد.

ادامه مطلب

نخستین «موتور ۶ سیلندر ایران» توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان در پژوهشکده سامانه‌های هوشمند شهید رضایی دانشگاه صنعتی شریف ساخته و با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور رونمایی شد.

ادامه مطلب

علی‌رغم سرکوب‌های شدید پلیس آمریکا، اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های این کشور نه تنها کاهش نیافته است، بلکه هر روز بر گستره آن افزوده می‌شود و می‌رود تا پا از مرزهای آمریکا نیز فراتر بگذارد. سرکوب‌های پلیس آمریکا بر گروهی از دانشگاه‌های نخبه آمریکایی متمرکز است که به «لیگ آیوی» معروف هستند و ادعا می‌کنند، روی به «آزادی بیان» تعصب دارند و هم اکنون خواسته‌ آن‌ها، محکومیت جنگ اسرائیل علیه نوار غزه، توقف سرمایه‌گذاری شرکت‌های تسلیحاتی در این جنگ و عدم صدور تسلیحات به اسرائیل است.

ادامه مطلب

تصویری از نوشته زیبا و تحسین‌برانگیز یک نانوا بالای ورودی مغازه‌اش در فضای مجازی پربازدید شد.

ادامه مطلب

مدیر غذا، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به انواع ظروف برای پخت غذا، گفت: یک ظرف مناسب باید دارای قوام و داوم باشد و با این وجود هنگام استفاده از ظروف باید از کفی چوبی استفاده شود تا خط و خش روی ظرف ایجاد نشود و پوشش ظرف دچار مشکل نشود.

ادامه مطلب

خانه زینت الملک یکی از زیباترین خانه‌های تاریخی و قدیمی شهر شیراز عکس: امین فداکار

ادامه مطلب

موزه ملی ایران، پس از نورپردازی، شب‌ها خیابان سی تیر را زیباتر کرده است. عکس‌ها را وحید احمدی گرفته. از میراث آریا

ادامه مطلب

آبشار زیبای نگین، دشت شیمبار خوزستان عکس: آرش رادمنش

ادامه مطلب

چگونگی استفاده از سیب برای درمان و تسکین سوزش سردل بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد، همچنین داروهای خانگی حاوی سیب برای درمان و رفع سوزش سردل بسیار مناسب است.

ادامه مطلب
اینستاگرام بهداشت نیوز