کد خبر: 9750

انتقال مصدومین حادثه انفجار گاز به بیمارستان توسط اورژانس

سرپرست اورژانس کشور گفت: مصدومین حادثه انفجار گاز  شب گذشته در منطقه خلیج فارس به بیمارستانهای فیاض بخش، مطهری و شهدای یافت آباد منتقل شدند.

به گزارش بهداشت نیوز ، دکتر پیرحسین کولیوند ضمن اعلام این خبر گفت: در حادثه انفجار گاز و ریزش آوار 5 نفر مصدوم شدند  و 5 نفر نیز به دلیل شدت سوختگی و جراحات وارده فوت کردند.

به گفته دکتر کولیوند 3 مصدوم این حادثه به بیمارستان فیاض بخش یک نفر به بیمارستان مطهری و یک نفر به بیمارستان شهدای یافت آباد منتقل شدند.