به گزارش بهداشت نیوز، حسن عباسی تمهیدات اورژانس تهران را برای سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تشریح کرد و گفت: برای روز 22 بهمن 46 دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه خودروی فرماندهی در مسیرهای تعیین شده، مستقر میشوند.
وی از آماده باش و استقرار 200 نفر از پرسنل اورژانس اعم از پزشک، پرستار و تکنسین اورژانس خبر داد و گفت: این استقرارها از ساعت هفت صبح 22 بهمن جهت خدمترسانی به راهپیمایان آغاز میشود.(ایسنا)
تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 بهمن 1395 - 08:50
کد خبر: 8457
سخنگوی اورژانس تهران اعلام کرد
آمادهباش 200 پرسنل اورژانس در راهپیمایی 22 بهمن
سخنگوی اورژانس تهران، تمهیدات اورژانس پایتخت را برای راهپیمایی 22 بهمن تشریح کرد.