کد خبر: 80665

داروسازها از قند و شکر این دو کارخانه استفاده نکنند

شرکت های دارویی ملزم شدند اقلام مورد نیاز خود را از منابع مورد تائید اداره کل امور دارو و مواد تحت کنترل تامین کنند.

به گزارش بهداشت نیوز: با توجه به بررسی های انجام شده درمورد مصرف شکر کارخانه قند لرستان و قند میبد در برخی از کارخانجات دارویی،  به دلیل عدم ذکر نام کارخانه های مذکور در فهرست منابع مورد تائید اداره کل امور دارو و مواد تحت کنترل، شرکت های دارویی موظف هستند اقلام مورد نیاز خود را صرفا از طریق منابع مورد تائید این اداره کل تامین کنند

 

مرتبط ها