کد خبر: 49125

برف جان یک نفر را در تهران گرفت

سخنگوی اورژانس کشور از سرمازدگی 138 نفر طی 3 روز گذشته خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور گفت: از ۷ بهمن تا کنون ۱۳۸ نفر دچار سرمازدگی شده‌اند که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی افزود:  ۸ نفر از نفراتی که دچار سرمازدگی بودند هم در محل درمان شدند و یک نفر به دلیل سرمازدگی در تهران جان خود را از دست داده است.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران