تاریخ انتشار: شنبه 09 دي 1396 - 13:39
کد خبر: 44113
فرمانده انتظامی شاهرود:
شاهرود-فرمانده انتظامی شاهرود از کشف یک بهله عقاب طلایی در طرود خبر داد و گفت: فرد متخلف که قصد فروش این عقاب را داشت با تلاش ماموران دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
به گزارش بهداشت نیوز،سرهنگ سید مجتبی اشرفی با بیان اینکه یک بهله عقاب طلایی از سوی مأموران پاسگاه انتظامی طرود کشف شد، تاکید کرد: مأموران پاسگاه پس از دریافت خبری مبنی بر شکار و قصد فروش یک بهله عقاب طلایی در یکی از روستاهای حاشیه طرود، پس از دریافت این خبر مأموران با هماهنگی قضایی به محل موردنظر اعزام و پس از بازرسی از منزل فرد موردنظر یک بهله عقاب طلایی که از پرندگان نادر است کشف شد.
وی افزود: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد متهم قصد فروش این پرنده به یک قاچاقچی حیوانات را داشته است.
فرمانده انتظامی شاهرود گفت: متهم با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و عقاب طلایی نیز به اداره حفاظت از محیطزیست شهرستان شاهرود تحویل شد.
اشرفی تاکید کرد: این پرنده از گونه کمیاب است.
منبع:مهر