کد خبر: 32847

روش جدید تربیتی برای دانش آموزانی که درس نمی‌خوانند +عکس

یک مدرسه ابتدایی برای تربیت دانش‌آموزانی که درس نمی‌خوانند، از شیوه‌ای جدید استفاده می‌کند.

به گزارش «بهداشت نیوز» همیشه دانش‌آموزانی که درس نمی‌خواندند برای معلمان دردسر زیادی درست می‌کردند و بهترین کاری که معلمان هر کلاس می‌توانستند انجام دهند این بود که از خانواده آن‌ها بخواهند تا به مدرسه بیایند ولی بعد از مدتی دوباره دردسرها شروع می‌شد و چیزی درست نمی‌شد.

به تازگی در یک مدرسه ابتدایی در بالتیمور به جای تنبیه یا به دفتر مدیر فرستادن دانش آموزان آن‌ها را به مدیتیشن دعوت می‌کنند. پس از شروع این برنامه میزان خشونت در دانش‌آموزان کاهش چشمگیری یافته است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران