وی نوشت:
"سلام علیکم آقای شمشادی .
این تصاویر رو خودم دیروز در ایستگاه متروی امام خمینی تهیه کردم.
انتقال متهم با مترو؟؟؟
آیا این کار از نظر امنیتی و قانونی درسته ؟ .
متهم در طول مسیر بدلیل نگاه های بد مردم، غرق خجالت و شرمساری بود
بنظرم کسی رو که متهمه و جرمش هنوز محرز نشده، آوردنش و نمایش دادنش تو جاهای عمومی خیلی کار اخلاقی نیست .
پی نوشت : عکس و متن دریافتی از مخاطبان ."