کد خبر: 204870

شهرهای آبی در این استان افزایش یافت

رئیس گروه بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از افزایش شهرهای آبی خراسان شمالی طبق آخرین رنگ بندی اعلام شده خبر داد و گفت: شهرستان‌ های بجنورد، مانه ‌و سملقان، راز و جرگلان، گرمه، فاروج در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

به گزارش بهداشت نیوز، «فیض الله برزگر» افزود: شهرهای شیروان، اسفراین و جاجرم در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند، جهت بهبود وضعیت در این شهرها باید همچنان پروتکل های بهداشتی رعایت شود و افرادی که برای واکسن اقدام نکرده اند بدون توجه به شایعات به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.
وی یادآوری کرد: افزایش درصد پوشش واکسیناسیون منجر به ایمنی جامعه و مهار بیماری کرونا می شود.