تاریخ انتشار: سه شنبه 12 اسفند 1399 - 12:14
کد خبر: 180942
به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در روزهای اخیر بار مراجعه بیماران در اهواز، ماهشهر، دشت آزادگان، شوشتر و دزفول افزایش یافته است و این مساله به ویژه در اهواز، بیمارستانها را به شدت تحت فشار قرار داده است. در حال حاضر حدود یک هزار و ۲۰۰ بیمار به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستانهای خوزستان بستری هستند که حدود ۹۰۰ نفر از این تعداد، در بخشهای عادی و ۳۰۰ بیمار در بخشهای مراقبت ویژه بستری و تحت مراقبت هستند.