به گزارش بهداشت نیوز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر علیرضا زالی در جلسه ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران که با حضور للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، دبیر شورای هماهنگی بانک ها و تنی چند از مدیران عامل بانک ها برگزار شد، خدمات نظام بانکی را در مقابله با بیماری کرونا ستود.
دراین جلسه لـلهگانی مدیر عامل بانک رفاه گزارشی از اقدامات به عمل آمده در مبارزه با این بیماری توسط این بانک را ارائه کرد.
تاریخ انتشار: یکشنبه 17 فروردين 1399 - 22:49
کد خبر: 148523
قدردانی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران از شبکه بانکی
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا درکلان شهر تهران از تلاش شبکه بانکی کشورکه بعد از کادر درمانی بیشترین زحمت را در این ایام متقبل شده اند، قدردانی کرد.