title

با مصرف ۷ نوشیدنی مورد تایید متخصصان رژیم غذایی، می‌توانید میل خود به شکر را که ریشه بسیاری از مشکلات سلامتی است، به حداقل برسانید یا از بین ببرید.

ادامه مطلب

متخصص تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان این که در دربازه زمانی کوتاه نباید اقدام به کاهش وزن کرد هشدار داد: کاهش وزن سریع خطرناک و نشانه از بین رفتن بافت عضله و یا آب بدن است بنابراین هرگز برای رسیدن به وزن ایده آل نباید از رژیم های سفت و سخت و سریع استفاده کنیم.

ادامه مطلب

یکی از بزرگ‌ترین باورهای اشتباهی که ما درباره ضدآفتاب‌ها داریم این است که فکر می‌کنیم هرچه SPF یک ضدآفتاب بیشتر باشد، آن ضدآفتاب محافظت بیشتری از پوست ما می‌کند.

ادامه مطلب

رژ لب از مواد مضر زیادی مانند فلزات سمی سنگین سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان تشکیل شده و خانم‌ها با مصرف طولانی مدت ازاین فرآورده آرایشی این سموم را وارد بدن خود می‌کنند.

ادامه مطلب

پیری اجتناب‌ناپذیر است، اما از دست دادن روحیه و شادابی خود نه. اعتماد به نفس وابسته به سن نیست، به رفتار بستگی دارد.

ادامه مطلب

مطالعات زیادی وجود دارد که فواید زردچوبه را در مبارزه با پیری و افزایش عمر نشان می‌دهد و خواص ضد سرطانی آن را تأیید می‌کند.

ادامه مطلب

آزمایشی که حساسیت بصری را ارزیابی می کند می تواند به پیش بینی آلزایمر، ۱۲ سال قبل از شروع علائم کمک کند.

ادامه مطلب

آزمایشی که حساسیت بصری را ارزیابی می کند می تواند به پیش بینی آلزایمر، ۱۲ سال قبل از شروع علائم کمک کند.

ادامه مطلب

یکی از روش های رایج برای کاهش وزن نوشیدن جوش شیرین است که تصور می شود چربی سوزی را افزایش می دهد و به کاهش وزن اضافی کمک می کند. با این حال، این کار می تواند باعث بروز نگرانی های مختلف سلامتی شود که می تواند بر کیفیت زندگی شما تأثیر منفی بگذارد.

ادامه مطلب

مدیر غذا، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به انواع ظروف برای پخت غذا، گفت: یک ظرف مناسب باید دارای قوام و داوم باشد و با این وجود هنگام استفاده از ظروف باید از کفی چوبی استفاده شود تا خط و خش روی ظرف ایجاد نشود و پوشش ظرف دچار مشکل نشود.

ادامه مطلب

چگونگی استفاده از سیب برای درمان و تسکین سوزش سردل بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد، همچنین داروهای خانگی حاوی سیب برای درمان و رفع سوزش سردل بسیار مناسب است.

ادامه مطلب

یک متخصص طب سنتی نسبت به فریب تبلیغاتی فضای مجازی درباره دمنوش‌های لاغری و کاهش وزن سریع هشدار داد و گفت: افرادی که تمایل به چاقی یا لاغری دارند باید تحت نظر پزشک و با در نظر گرفتن تداخلات دارویی، درمان خود را آغاز کنند.

ادامه مطلب

نوشیدن قهوه برای بسیاری از مردم یک روتین روزانه است اما مطالعات نشان می‌دهند حتی مقادیر کمی از قهوه می‌تواند باعث اضطراب و تپش قلب و بی‌خوابی شود. اما چگونه می‌توان جلوی این عوارض را گرفت؟

ادامه مطلب

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: سلامت مردم در گرو تغذیه سالم و به ویژه نان سالم است و اگر توجه ویژه به آن نشود، سلامت جامعه دچار تهدید می‌شود، بنابراین باید کوشید تا تولید نان کامل تحقق یابد.

ادامه مطلب

ویتامین های گروه B اغلب به عنوان یک درمان طبیعی برای اضطراب به بازار عرضه می شوند.

ادامه مطلب
اینستاگرام بهداشت نیوز