title

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک دستگاه خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی خبر داد.

ادامه مطلب

احمد خمینی، فرزند حسن خمینی برای اولین بار تصاویری از عموزاده خود و فرزند حسین خمینی، نوه دیگر امام را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

ادامه مطلب

یک عکس مربوط به کنکور سراسری به شدت در فضای مجازی پر سر و صدا شده است. کاربری به نام سهیل با انتشار تصویری از بسته حاوی سوالات کنکور در توییتر نوشت: اولین کنکور ما هم بماند به یادگاری ، انشاالله که نتیجه خوب باشه..

ادامه مطلب

چندثانیه، تصویری از پارکینگ خودروهای تولیدی کارخانجات خودروسازی ارگ جدید بم و حجم خرابی سیل روز گذشته را منتشر کرد که وایرال شده است.

ادامه مطلب

آبشار زیبای تخت‌چو در استان لرستان عکس: احمد نجفی

ادامه مطلب

شکار یک پلنگ ایرانی در پارک ملی هِنگول بلوچستان پاکستان. متاسفانه پلنگ تلف شد.

ادامه مطلب

با مصرف ۷ نوشیدنی مورد تایید متخصصان رژیم غذایی، می‌توانید میل خود به شکر را که ریشه بسیاری از مشکلات سلامتی است، به حداقل برسانید یا از بین ببرید.

ادامه مطلب

علی ملیحی، روزنامه نگار، تصویری از دروازه قرآن شیراز در سال ۱۳۴۵ ‌را در توئیتر خود به اشتراک گذاشت.

ادامه مطلب

نشریه تایم فهرستی ۱۰۰ نفره از تاثیرگذارترین افراد جهان را منتشر کرده و در صدر این لیست یولیا ناوالنایا، همسر الکسی ناوالنی است.

ادامه مطلب

روزنامه اطلاعات ۳ اردی‌بهشت ۱۳۵۳ چند آگهی خرید خانه در محلات تهران و دو عکس از دورنمای تهران یکی از تپه‌های امانیه (چهارراه پارک وی) و میدان فاطمی در همان سال‌ها را منتشر کرد.

ادامه مطلب

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد.

ادامه مطلب

متخصص تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان این که در دربازه زمانی کوتاه نباید اقدام به کاهش وزن کرد هشدار داد: کاهش وزن سریع خطرناک و نشانه از بین رفتن بافت عضله و یا آب بدن است بنابراین هرگز برای رسیدن به وزن ایده آل نباید از رژیم های سفت و سخت و سریع استفاده کنیم.

ادامه مطلب

یکی از بزرگ‌ترین باورهای اشتباهی که ما درباره ضدآفتاب‌ها داریم این است که فکر می‌کنیم هرچه SPF یک ضدآفتاب بیشتر باشد، آن ضدآفتاب محافظت بیشتری از پوست ما می‌کند.

ادامه مطلب

عکس‌های جدید و تکان دهنده‌ای از ترک‌های عظیم بر روی آثار باستانی اصفهان در فضای مجازی منتشر و خبرساز شده است.

ادامه مطلب

تصاویری متفاوت از سومین سالگرد شهادت سردار «سید محمد حجازی»، به ثبت رسیده است.

ادامه مطلب
اینستاگرام بهداشت نیوز