title
بررسی عملکرد شرکت وست ویژن بصورت دقیق و کامل

طبق تحقیقات کارشناسان nwnews وبسایت ایران هشدار گزارشی مبنی بر تخلف یکی از سایت های بازاریابی شبکه ای که زیر مجموعه شرکت تجارت قرن بیست و یکم می باشد منتشر نموده بود که با توجه به تحقیقات ما این خبر غیر موثق بوده و سندی ندارد.

ادامه مطلب
با شرکت در دوره های دکتر میثم شکری ساز درهای آینده به روی شما باز است

یادگیری رموز موفقیت، هدف گذاری برای آینده، پیشرفت در زمینه کاری خود با تسخیر قلب مشتریان، آموختن ترفندهای کلیدی بازاریابی و فروش، همه چیزهایی هستند که در دوره های دکتر میثم شکری ساز می آموزید و مسیر شما برای پیشرفت، رشد و بقا، ساخته می شود.

ادامه مطلب

روز گرامی‌داشت مقام زن نزدیک است و محصولات هوآوی می‌توانند به عنوان هدیه‌ای مناسب و کاربردی در نظر گرفته شوند. آشنایی با 6 محصول هوشمند و زیبای هوآوی به شما در انتخاب و خرید یک هدیه خوب کمک می‌کند.

ادامه مطلب

هوآوی به‌روزرسانی نرم‌افزار FreeBuds Pro را منتشر کرد. با این به‌روزرسانی قابلیت و توانمندی این هندزفری بی‌سیم افزایش می‌یابد.

ادامه مطلب
تولید پیتزا و همه مخلفاتش با یک برند

از قدیم ندیم رسم بر این بوده که برای تهیه یک غذای (حتی سبک و آماده) باید به هر دری می‌‌ز‌دید و به مغازه‌های مختلف سرک می‌کشیدید و از هرجایی ماده ای تهیه می‌کردید و در نهایت درجایی به نام آشپزخانه با ترکیب این مواد، غذای مورد نظر را تهیه و نوش جان می‌کردید.

ادامه مطلب

هوآوی قصد دارد فعالیت‌های خود را در دو حوزه هوش مصنوعی و رایانش ابری گسترش دهد. یکی از نشانه‌های این اتفاق انتصاب «ریچارد یو» (Richard Yu) از مدیران رده بالای هوآوی، به عنوان مدیر این بخش‌ها است.

ادامه مطلب

App Multiplier را باید به عنوان یکی از بهترین و کاربردی‌ترین برنامه‌های هوآوی معرفی کرد. این برنامه به طور اختصاصی برای هوآوی طراحی شده است و قابلیت تقسیم صفحه نمایش را در اختیار کاربران می‌گذارد.

ادامه مطلب
تنها تولیدکننده قهوه کشور در مسیر تغییر

مولتی‌کافه، تنها تولیدکننده قهوه فوری از دانه سبز در کشور از توسعه و تغییراتی در سبد محصولی خود خبر داد.

ادامه مطلب

فناوری iCooling@AI هوآوی یک راهکار کاهش مصرف انرژی در مراکز داده است. این راه‌کار موفق به کاهش 8 تا 15 درصدی مصرف انرژی می‌شود که با توجه به رشد سرسام‌آور مراکز داده اینترنتی اهمیت بالایی در حفظ سلامت محیط زیست ایفا می‌کند.

ادامه مطلب

هوآوی Y7a یکی از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده هوآوی در بازار است. Y7a از دوربین چهارگانه‌ای استفاده می‌کند که به شکل زیبایی کنار یکدیگر قرار گرفتند. در این مطلب قصد داریم نگاهی به عملکرد دوربین این گوشی جدید هوآوی داشته باشیم.

ادامه مطلب
ایمان برادری، مشاور تحول دیجیتال مطرح کرد:

ایمان برادری، بنیانگذار شرکت دیجی وایز و کارشناس تحول دیجیتال سازمان‌ها، عقیده دارد در همه‌ی کشورها تحول دیجیتال باعث جهش اقتصاد به جلو و فساد، باعث عقب‌گرد اقتصاد و مهم‌ترین عامل کاهش انگیزه کارآفرینی و سرمایه‌گذاری است و «تحول دیجیتال» یکی از عوامل اصلی بازدارنده «فساد» در حوزه های اقتصادی است.

ادامه مطلب

امروزه اکثر ما، در هر نقطه‌ای از دنیا که باشیم، خریدهای خود را معمولا به صورت آنلاین انجام می‌دهیم. خرید و فروش آهن آلات هم از این قضیه مستثنی نیست. در گذشته، خرید مقاطع فولادی به صورت سنتی بود؛ در حالی که امروزه، دنیا به سمت خرید و فروش آنلاین و ارائه خدمات اینترنتی پیش می‌رود.

ادامه مطلب

شرکت هوآوی موفق به حفظ جایگاه نخست خود در میان تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند 5G در بازار چین شده است.

ادامه مطلب

شرکت هوآوی موفق شد رشد قابل توجهی را در فناوری HiLink و HMS تجربه کند. به طوری که دستگاه‌های فعال استفاده‌کننده از HiLink از مرز 1 میلیارد نفر هم فراتر رفته است.

ادامه مطلب

هوآوی از مدل جدیدی از گوشی‌های هوشمند سری Nova خود رونمایی کرده است. این مدل جدید هوآوی Nova 7 SE 5G LOHAS edition نام دارد. در چند ماه اخیر، چندین مدل از گوشی‌های هوآوی به ویژه از برند Nova معرفی شده‌اند اما مهمترین نکته در مورد گوشی جدید، معرفی پردازنده جدید هوآوی یعنی «کرین» Kirin 820E SoC است.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز