title

شیر غنی شده ماجان، محصول شرکت سولیکو کاله یکی از این محصولات است که به کودکان کمک می‌کند که بعد از یک سالگی بتوانند مواد مورد نیاز بدن خود را از آن تامین کنند.

ادامه مطلب

مدت هاست که با تغییر ذائقه و نگرش مصرف کنندگان جهانی غذای آماده، الگوهای مصرف و به تبع آن الگوهای تولید، درحال دگرگونی هستند. ازجمله فرایند هایی که در دنیای امروز به بخشی از فرهنگ مصرفی تبدیل شده اند، سهولت دسترسی، صرفه جویی در زمان و حرکت به سمت اصالت است.

ادامه مطلب

محصولات جدیدی از سری Nova توسط هوآوی در حال تولید است. یکی از این محصولات جدید، هوآوی Nova Watch است.

ادامه مطلب

در هفته گذشته هوآوی از طراحی جدید فروشگاه نرم‌افزاری خود «اپ گالری» (App Gallery) رونمایی کرد. هوآوی به کلی در طراحی این فروشگاه بازنگری کرده و قابلیت‌های جدیدی به آن افزوده است که امکان یافتن برنامه‌ها را آسان‌تر می‌کند.

ادامه مطلب
دوره از هـ هدف تا عین عمل

هدف گذاری در روانشناسی چیست؟ به چه صورت می‌توانیم هدف گذاری کنیم؟ چرا باید برای رسیدن به خواسته‌های خود هدف گذاری کنیم؟

ادامه مطلب
گامی بلند در صنعت داروسازی کشور، گفتگو با دکتر وحید فرزانه‌فر

بیماری صرع طیف قابل ملاحظه‌ای از افراد جامعه و خانواده‌ها را درگیر می‌نماید و عموما منجر به افت شاخص‌های کیفیت زندگی و فعالیت‌های اجتماعی بیماران مبتلا به صرع می‌شود.

ادامه مطلب

شرکت هواوی از جدیدترین لپ‌تاپ‌های سری MateBook و تراشه قدرتمند کرین 820E خود رونمایی می‌کند. لپ‌تاپ‌های جدید مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل خواهند بود.

ادامه مطلب

اسپیکر سری sound هوآوی یک اسپیکر رده‌بالا است که با ارائه کیفیت و قابلیت‌های یک دستگاه حرفه‌ای، به دلیل قیمت مناسب در دسترس بسیاری از کاربران نیز قرار دارد.

ادامه مطلب

سال‌ها است که دزدگیرها و لوازم ضد سرقت معمولی مانند قفل فرمان و سوییچ مخفی، سد محکمی برای جلوگیری از سرقت محسوب نمی‌شوند. از طرفی خودروهای پرفروش تولید داخل و بخش اعظمی از خودروهای خارجی موجود در بازار از ایمنی سطح بالایی برخوردار نیستند.

ادامه مطلب

همه‌ی ما لوازم جانبی موبایل را می‌شناسیم و هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنیم. از شارژر گرفته تا قاب و گلس، از هندزفری و هدفون گرفته تا پاوربانک و کیف و سایر اکسسوری

ادامه مطلب
به همت آکادمی غریب و ۱۰ الی ۲۰ دی ماه ۱۳۹۹

دوره آموزشی جدیدترین روشهای کسب درآمد از اینترنت  با حضور علاقه مندان به شغل دوم در تاریخ ۱۰ الی ۲۰ دی ماه ۱۳۹۹ برگزار شد.

ادامه مطلب

مجله اینترنتی اصفهان آهن و اپلیکیشن اصفهان آهن، هر دو برای درک اطلاعات کافی از انواع محصولات فولادی و اطلاع از قیمت‌های لحظه ای و خرید مقاطع فولادی در نظر گرفته شده‌اند؛ کسب اطلاعات در مورد کاربرد و ویژگی‌های هرمحصول، برای افرادی که در حوزه آهن آلات فعالیت دارند، امری مهم و ضروری است.

ادامه مطلب

شرکت هوآوی توسعه جاده‌های هوشمند در چین را بر عهده گرفته است. این جاده‌های هوشمند تعامل بسیار خوبی با خودروهای خودران خواهند داشت.

ادامه مطلب

به گفته شهریار شهیر برزگر، بنیان‌گذار مجموعه‌ی «هوپو»، طبق نقشه راهی که این برند ترسیم کرده است، به زودی با تاسیس کارخانه‌ای در مناطق محروم، هزاران نفر می‌توانند با شاغل شدن در صنعت زیبایی و پروتز مو، از این طریق امرار معاش کنند.

ادامه مطلب

پنج مدل جدید از «هندزفری‌های» (Handsfree) هوآوی در آینده نزدیک وارد بازار ایران خواهند شد.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز