title

با توجه به سیاست افزایش تنوع کالاهای هواوی، این کمپانی قصد دارد در رویدادی که روز 19 می (29 اردیبهشت ماه) برگزار می‌شود، انبوهی از محصولات جدید خود را همراه با یک شگفتانه ویژه به صورت رسمی معرفی کند.

ادامه مطلب

شرکت Kantar به عنوان یکی از معتبرترین گروه‌های فعال در تحلیل برندهای تجاری، با همکاری گوگل فهرستی از 50 برند برتر کشور چین را منتشر کرده که در آن، نام کمپانی هواوی در بین سه برند برتر به چشم می‌خورد.

ادامه مطلب

همین که به ماه امتحانات ترم دوم یعنی خرداد ماه نزدیک می شویم، دغدغه خرید کتاب های کمک درسی و درسی و همچنین منابع آموزشی برای بررسی نمونه سوالات بیشتر و دقیق تر برای دانش آموزان و حتی والدین، پررنگ تر از قبل می شود.

ادامه مطلب

در حضور انبوه هدفون‌های بی‌سیم موجود در بازار، محصولی که در کنار ارائه قابلیت حذف نویز فعال، شارژدهی بالا، وزن کم، طراحی زیبا و قیمت مناسب را ارائه کند، قطعاً از ارزش خرید بالایی برخوردار است. هدفون کاملاً بی‌سیم هواوی FreeBuds 4i همان محصول با ارزشی است که به‌زودی در بازار کشور در دسترس خواهد بود.

ادامه مطلب

لپ‌تاپ‌های سری میت‌بوک هواوی با اهداف خاصی ساخته شده‌اند که از میان آنها باید به طراحی چشمگیر، نمایشگر با حاشیه اندک، قدرت پردازشی بالا همراه با شارژدهی با دوام اشاره کرد. لپ‌تاپ MateBook D14 جدیدترین عضو این خانواده در بازار ایران است.

ادامه مطلب

گسترش شبکه 4G در کشور فرصت خوبی را برای استفاده از مزایای اینترنت همراه فراهم کرده است. از این رو، مودم‌های سیم‌کارت‌خور (MBB) می‌توانند بهترین گزینه برای داشتن اینترنت پرسرعت باشند. در ادامه با معرفی دو مدل از بهترین مودم‌-روترهای ثابت 4G هواوی همراه ما باشید

ادامه مطلب

آخرین باری که از دکتر وقت گرفته اید را به خاطر دارید؟ آخرین مرتبه ای که به مراکز درمانی مانند درمانگاه یا بیمارستان مراجعه کردید را چطور؟ اگر رفته اید، قطعا بخاطر دارید چقدر به خاطر شلوغی و تعدد بیماران ناچار به صبر کردن بوده اید.

ادامه مطلب

قابلیت App Multiplier هواوی به کاربر کمک می‌کند تا دو صفحه مختلف از یک اپلیکیشن را در کنار هم به نمایش بگذارد.

ادامه مطلب

یکی از عوامل مهم شناسایی زودهنگام بیماری‌ به ویژه در زمان شیوع کرونا، پایش مداوم پارامترهای سلامتی است. شاید یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای رصد این پارامترها استفاده از ساعت‌های هوشمند باشد.

ادامه مطلب

در دنیای امروز، کارکرد تبلت‌ها فقط به وب‌گردی و سرگرمی محدود نمی‌شود؛ بلکه به ابزارهای رسمی یادگیری و آموزش به خصوص برای کودکان تبدیل شده‌اند. به همین دلیل بسیای از خانواده‌ها به دنبال تبلتی هستند که به صورت ویژه برای کودکان طراحی شده باشد.

ادامه مطلب

یکی از حوزه‌های جدید فعالیت هواوی، صنعت کامپیوترهای رومیزی و تجهیزات آن است. به تازگی اطلاعاتی در مورد مانیتورهای حرفه‌ای سری MateView هواوی منتشر شده که می‌تواند برای علاقه‌مندان به کامپیوتر و سخت‌افزار، محصولی جذاب و کارآمد باشد.

ادامه مطلب

مجله معتبر TIME برای اولین بار لیست 100 شرکت تأثیرگذار جهان را منتشر کرد. در این فهرست که این روزها سر و صدای بسیاری در رسانه‌ها به راه انداخته است، نام کمپانی هواوی نیز به چشم می‌خورد.

ادامه مطلب
معرفی داروخانه آنلاین بتادارو در تبریز

با توجه به نیاز بسیاری از افراد برای خرید آنلاین از داروخانه در شرایط امروزی جامعه، بتادارو در کنار شماست تا همه آن چیزی را که از یک داروخانه می‌توانید تهیه کنید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. در ادامه بیشتر با این داروخانه آنلاین آشنا شوید.

ادامه مطلب

این روزها تب و تاب ارزهای دیجیتال به اوج خود رسیده است و جذابیت‌های این بازار پرسود باعث شده بسیاری از افراد به حوزه جذب شوند. همین موضوع باعث شده تا صرافی‌های ارز دیجیتال زیادی شروع به فعالیت کنند و خدماتی در حوزه ارزهای دیجیتال ارائه نمایند.

ادامه مطلب

خواندن زندگی نامه افراد موفق همیشه جذابیت های خاص خودش رو داره و به ما درس هایی رو میده که می تونیم از اون برای رشد دادن خودمون استفاده کنیم. تو این مقاله با ماهان تیموری یکی از مدیران جوان و موفق کشور پرداختیم.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز