title
انعقاد قرارداد خدمات مطالعاتی بین هلدینگ سلام و دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع):

با امضای قرارداد همکاری مطالعاتی و پژوهشی بین هلدینگ سلام و دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) طرح جامع بین‌المللی «سلام دنیا» که با رویکرد ایجاد بازار تهاتر بین الملل و رهیافت خنثی کردن تحریم‌های آمریکا از سوی هلدینگ سلام، ارائه شده، وارد فاز مطالعاتی شد.

ادامه مطلب
محصولی مدرن در دنیای چندرسانه‌ای

دی ماه سال گذشته بود که شرکت هواوی از سری جدید تلویزیون‌های Vision S خود به صورت رسمی رونمایی و در فاصله کوتاهی آنها را در بازار چین، عرضه کرد. حالا هواوی تصمیم به عرضه این تلویزیون‌های هوشمند در مقیاس جهانی گرفته است؛ تلویزیون‌هایی که در کاربردهای چندرسانه‌ای نیز قابلیت‌های درخشانی دارند.

ادامه مطلب

در حالی که شبکه 5G هنوز به صورت فراگیر در بسیاری از کشورها راه‌اندازی نشده است، شرکت‌های مخابراتی بزرگ کار تحقیقاتی روی شبکه 6G را آغاز کرده‌اند. یکی از این شرکت‌های پیشرو، کمپانی هواوی بوده که با ارسال دو ماهواره به فضا قصد دارد روند توسعه و آزمایش شبکه 6G را سرعت ببخشد.

ادامه مطلب

هوآوی با توسعه سیستم عامل اختصاصی خود با نام HarmonyOS به دنبال خلق یک اکوسیستم جامع و یکپارچه برای تمام دستگاه‌های هوشمند است. به تازگی هوآوی از ابزاری مفید رونمایی کرده است که باعث آشنایی بیشتر توسعه‌دهندگان با یکی از بزرگ‌ترین مزایای HarmonyOS می‌شود.

ادامه مطلب

هواوی در سال 2020 با معرفی هدفون بی‌سیم FreeBuds Pro، هدفون‌های استریو و کاملاً بی‌سیم (TWS) را به سطح تازه‌ای رساند. این موفقیت‌ها در محصولات صوتی جدید از سوی هواوی ادامه پیدا کرد؛ اما راز این موفقیت در آزمایشگاه صوتی پیشرفته هواوی پنهان بوده که به تازگی درهای آن به روی مشتاقان باز شده است.

ادامه مطلب

خرید تجهیزات شبکه یکی از نیاز‌های دنیای امروز به شمار می‌آید. دنیایی که در آن به علت طیف وسیعی از کابردهای اینترنت و شبکه، علی‌رغم آنکه بسیاری از افراد آگاهانه یا ناخودآگاه از شبکه استفاده می‌کنند، اما اطلاعات زیادی از آن ندارند و انواع تجهیزات شبکه را نمی‌دانند.

ادامه مطلب

شاید در گذشته خرید اینترنتی شیرآلات خنده دار به نظر می رسید! اما امروزه بسیار رایج شده است. خریداران پس از مقایسه انواع شیرآلات می توانند به سادگی خرید خود را انجام دهند. در فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان علاوه بر ارائه قیمت شیرآلات، تاریخچه و ایده تولید هر محصول نیز روایت شده است.

ادامه مطلب
آغاز فروش خودروی SERES SF5 هوآوی

شرکت هواوی اخیراً عرضه خودروی هوشمند SERES SF5 را در فروشگاه‌های اختصاصی خود در چین آغاز کرده است. این خودرو تحت اکوسیستم ارتباطی 1+8+N هواوی بوده و سیستم‌های الکتریکی و هوشمند آن به صورت کامل توسط متخصصان هواوی طراحی شده است. خودروی برقی SERES SF5 سرآغازی برای ورود رسمی هواوی به تجارت خودرو است.

ادامه مطلب
ترکیبی از طراحی زیبا و قدرت

درپی توسعه حوزه‌های تجاری هواوی، مدتی است این شرکت وارد بازار کامپیوترهای دسکتاپ شده است. MateStation S کامپیوتر کامل هواوی با داشتن ویژگی‌هایی مانند طراحی خلاقانه، نمایشگر باکیفیت، کیبورد فوق‌باریک، پردازنده نسل جدید AMD Ryzen و سیستم خنک‌سازی هوشمندانه، ترکیبی ایده‌آل برای مصارف مختلف است.

ادامه مطلب
یک فرصت استثنایی برای علاقه مندان لپ تاپ های مدرن

اگر به دنبال یک لپ تاپ زیبا با کارایی بالا و حمل‌پذیری مناسب هستید، لپ تاپ هواوی Matebook D14 می‌تواند بهترین گزینه برای سبد خرید شما باشد. عرضه این محصول به عنوان جدیدترین لپ تاپ هواوی در بازار ایران، با هدایایی ارزنده به ارزش دو میلیون تومان همراه شده که شما را در انتخاب آن مصمم‌تر خواهد کرد.

ادامه مطلب
یک ظاهر لوکس و قیمتی اقتصادی

پیش‌تر با عرضه سری MateBook D و مدل D15 در بازار ایران، لپ‌تاپ‌های هواوی با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شدند. هم‌اکنون لپ‌تاپ 14 اینچی میت بوک D14 نیز با ظاهری زیبا و سخت‌افزار مدرن، به یکی از گزینه‌های پرطرفدار در بازار کشورمان تبدیل شده است. در این مطلب با دلایل محبوبیت D14 آشنا می‌شویم.

ادامه مطلب
تنها همکار تجاری و عرضه کننده رسمی (Solution Provider) مایکروسافت در ایران

شرکت رایان‌نت تامین‌کننده رسمی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner)، مفتخر به ارایه محصولات مایکروسافت بدون واسطه، با قیمت مناسب و تحویل فوری از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider مایکروسافت است.

ادامه مطلب

در سری تبلت‌های هوآوی، مدل MatePad Pro به عنوان مدل پرچم‌دار معرفی شده است. این سری از محصولات، اولین بار در انتهای سال 2019 معرفی شدند و پس از آن در ابتدای سال 2020 مدل 5G آن نیز روانه بازار شد. اکنون و پس از گذشت یک سال، غول چینی در آستانه معرفی جانشین این مدل یعنی هوآوی MatePad Pro 2 قرار دارد.

ادامه مطلب

هوآوی برای رشد تعداد توسعه‌دهندگان نرم‌افزار خود قصد دارد 220 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کند. این شرکت در آینده نزدیک به یک قطب در زمینه تولید برنامه تبدیل خواهد شد.

ادامه مطلب

کمپانی هوآوی در جدیدترین تصمیم خود، قصد دارد وجه معقولی را جهت استفاده از پتنت‌های 5G خود از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، دریافت کند.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز