title

هواوی در رویداد اخیر خود از سیستم عامل هارمونی رسماً رونمایی کرد. این کمپانی در کنار معرفی برخی محصولات جدید که مبتنی بر این سیستم عامل هستند،محصولات پیشین خود را نیز فراموش نکرده و برای ارتقای آنها نیز برنامه‌ای تدوین کرده است.

ادامه مطلب

اوایل ماه جاری میلادی هواوی از نسخه 2.0 سیستم‌عامل هارمونی رونمایی کرد؛ نسخه‌ای که اولین بار به صورت پایدار برای نصب روی دستگاه‌های هوشمند ارائه شده است. همچنین برنامه بروزرسانی گوشی‌های این شرکت به این نسخه نیز اعلام شد.

ادامه مطلب

تولید تراشه دومین صنعت دقیق دنیا پس از هواپیماسازی است اما دستگاه‌های لیتوگرافی مورد استفاده در ساخت تراشه تنها در انحصار چند شرکت غربی هستند. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد هوآوی حالا برای ساخت دستگاه‌های لیتوگرافی و شکستن انحصار در یکی از پیشرفته‌ترین دانش‌های بشری خیز برداشته است.

ادامه مطلب

کوینکس یکی از صرافی‌های بزرگ جهان است که محیطی کاملاً امن و مطمئن برای معامله گران ایرانی پدید آورده است. لازم به ذکر است که صرافی کوینکس، در بیت پارس به طور جامع مورد بررسی قرار گرفته است.

ادامه مطلب

هواوی در رویداد هارمونی در کنار معرفی این سیستم‌ عامل و انبوه ابزارهایی بر پایه آن، سه مدل تبلت جدید را نیز به خانواده میت‌پد خود افزود که برای اولین بار بدون سیستم‌عامل اندروید و با روحی از جنس هارمونی روانه بازارها خواهند شد. در ادامه با هم به بررسی این سه تبلت قدرتمند و جذاب می‌پردازیم.

ادامه مطلب

دارن هاردی، مدیر و بنیانگذار مجله موفقیت و خالق کتاب " اثر مرکب " در یک همایش مشترک با استاد ماهان تیموری ، بنیانگذار هوش مالی در ایران ، به صورت مشترک به روی صحنه می روند. این همایش به صورت وب سمینار و با محوریت پیشگامان رهبری و آینده سازان مدیریت برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب

شرکت هواوی در رویداد اخیر هارمونی خود اولین ساعت‌های هوشمند بر پایه سیستم‌عامل اختصاصی خود را معرفی کرد. هواوی واچ 3 و واچ 3 پرو با داشتن قابلیت‌های متنوع و کاربردی، جهشی بزرگ در حوزه ساعت‌های هوشمند این شرکت به حساب آمده و می‌توانند برای کاربران مختلف با اهداف و نیازهای متنوع بهترین انتخاب باشند.

ادامه مطلب
هواوی سیستم عامل هارمونی را رسماً معرفی کرد

حتماً تا به امروز نام سیستم عامل هارمونی (Huawei Harmony OS) را شنیده‌اید؛ سیستم عاملی که شرکت هواوی سال 2019 موجودیت آن را اعلام کرد و در رویداد 12 خرداد، از نسخه دوم آن به طور رسمی رونمایی کرد. اما سیستم عامل هارمونی چیست و چرا تا این حد برای دنیای فناوری اهمیت دارد؟

ادامه مطلب

هواوی چهارشنبه 12 خرداد در یک رویداد ویژه که به طور آنلاین پخش شد،از آخرین دستاوردهای خود در حوزه سخت افزار و نرم افزار رونمایی کرد.

ادامه مطلب

مودم فیبر نوری یکی از اجزای شبکه فیبر نوری و از نوع اکتیو به شمار می‌آید.این دستگاه عنصری ضروری برای دسترسی و استفاده از اینترنت فیبر نوری است.پشتیبانی این نوع مودم ها ازچندین پورت، این امکان را فراهم می‌کند تا از آنها برای راه اندازی شبکه های اینترنت در راستای استفاده همزمان چندین نفر بهره مند شد.

ادامه مطلب
به راحتی شغل تعمیرات موبایل خود را راه اندازی کنید

یادگیری تعمیرات موبایل و ورود به این شغل به روش های مختلفی امکان پذیر است که در این مطلب به ارزیابی سه روش متداول در این حوزه خواهیم پرداخت؛ این روش ها عبارتند از: یادگیری تعمیرات موبایل به صورت استاد – شاگردی ، استفاده از دوره های حضوری تعمیرات موبایل، و آموزش مجازی تعمیرات موبایل.

ادامه مطلب

ال‌ کازئی (L-Casei) از قابل توجه ترین پروبیوتیک های شناسایی و بررسی شده در ساختار ایمنی بدن است که قابلیت بسیار زیادی در نفوذ ناپذیر کردن روده‌ها و کاهش التهاب آن‌ها دارد. در این مقاله به اثرات و فواید آن در احیای بدن بعد از استفاده از داروهای آنتی‌بیوتیک پرداخته شده است.

ادامه مطلب

طبق آمار، یک فرد معمولی در سال 2021 روزانه 6000 تا 10000 تبلیغ مشاهده می‌کند. در این بازار شلوغ، نیاز برند شما به تبلیغاتی مؤثر و هوشمندانه، بیش از پیش احساس می‌شود. تبلیغاتی که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نقاط قوت محصولات یا خدمات شما را به تعداد زیادی از مخاطبان ارائه دهد.

ادامه مطلب

سی‌و‌یکم ماه مارس (10 خرداد) روز «طراحان وب» نام‌گذاری شده است تا جادوی اینترنت و تأثیر کار توسعه‌دهندگان بر زندگی را به ما یادآوری کند. به مناسبت روز جهانی طراحان وب، در این نوشتار به معرفی لپ‌تاپ هواوی میت بوک D14 به عنوان گزینه‌ای کارآمد برای طراحان و توسعه‌دهندگان ایرانی می‌پردازیم.

ادامه مطلب

بازار ساعت‌های هوشمند یکی از بازارهای رو به رشد است و روز به روز شاهد افزایش قابلیت‌ها و امکانات این محصولات جذاب هستیم. طی یک سال گذشته، فروش جهانی ساعت‌های هوشمند 35 درصد رشد داشته که دومین بازیگر مهم این بازار، دستبندها و ساعت‌های هوشمند هواوی هستند.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز