title
همزمان با دوازدهمین سالگرد ثبت جهانی سازه های آبی شوشتر

امسال در حالی مراسم دوازدهمین سالگرد ثبت جهانی سازه های آبی و تاریخی شوشتر برگزار شد که رونمایی مدال های طلای میناکاری شده، تولید شده توسط گروه طلا و جواهر محمود، یکی از عمده ترین نقاط عطف این رویداد سالانه بود.

ادامه مطلب

اخیراً در جریان کنفرانس International Supercomputing Conference (ISC21) جدیدترین رده‌بندی سریع‌ترین ابرکامپیوترهای دنیا موسوم به IO500 اعلام شد. در این فهرست، ابرکامپیوتر هواوی با مدل Peng Cheng Cloud Brain II در رتبه اول قرار دارد و موفق به شکستن چند رکورد جهانی و کسب دو جایزه شده است.

ادامه مطلب
مسئله‌ها و دستورالعمل‌هایی برای ورود به بازار کار کتابفروشی

در این مقاله که از زبان مدیر یک کتابفروشی آنلاین به نام جریان کتاب نقل شده، می‌توانید با نکاتی درباره راه‌اندازی شغل کتابفروشی آشنا شوید و الگو بگیرید. ضمناً راهکارهایی هم در کنار طرح سؤال و بیان مسئله‌ها به شما ارائه شده است.

ادامه مطلب
کریستیانو آمون، مدیرعامل شرکت کوالکام:

کریستیانو آمون، مدیرعامل شرکت کوالکام به تازگی در مصاحبه ‎ای اعلام کرده است که شرکت تحت مدیریت او علاقه زیادی به تجارت با هواوی دارد. آمون در بخش دیگری از صحبت ‎های خود ارزش و بزرگی بازار محصولات هواوی را در حد اپل دانسته و این همکاری را موقعیتی مناسب برای کوالکام می ‎داند.

ادامه مطلب

به زودی هواوی گوشی nova 8i را به طور رسمی معرفی می‌کند؛ محصولی که عضو جدید سری محبوب nova بوده و مخصوص نسل جوان طراحی شده است. تیرزرهای رسمی منتشر شده از گوشی نوا 8i نوید طراحی مدرن و جوان‌پسند را با دوربین پرقدرت و شارژر بسیار سریع می‌دهد.

ادامه مطلب

12 خرداد ماه بود که شرکت هواوی فصلی نو را در صنعت نرم‎افزار موبایل دنیا کلید زد و به صورت عمومی اکوسیستم هارمونی را برای استفاده در اختیار کاربران قرار داد. اما خبرهای جدید حاکی از یک عملکرد عالی برای این شرکت دارند. بنابر آمار اعلام شده، هارمونی در عرض 15 روز روی 18 میلیون دستگاه نصب شده است.

ادامه مطلب

امروزه استفاده از اولترابوک‌ها به عنوان لپ‌تاپ‌های باریک و خوش‌ساخت بیش از پیش رواج یافته است. هواوی با درک این نیاز به سراغ ساخت لپ‌تاپ 14 اینچی MateBook D14 رفته است که با وجود ظاهر باریک و ظریف خود، مشخصات قابل توجهی دارد و از کارایی و ارزش خرید بالایی نیز برخوردار است.

ادامه مطلب
چگونه یک آموزش انیمیشن و آموزش پریمیر و آموزش Ui خوب را تشخیص دهیم؟

در این مطلب قصد معرفی دوره های آموزش انیمیشن و آموزش پریمیر و آموزش ui را از رسانه آموزشی مکتب تی وی، بزرگترین پلتفرم آموزش آنلاین گرافیک داریم. به همین منظور درمورد این حوزه ها کمی صحبت خواهیم کرد و بازار کار، شرایط و علایق مورد نیاز برای متخصص آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ادامه مطلب

این روزها ساعت‌های هوشمند جدا از ویژگی‌های ارتباطی و چندرسانه‌ای که در اختیار ما می‌گذارند، دستگاه‎های بسیار کاربردی برای پایش و نظارت بر وضعیت سلامتی هستند. در این میان، ساعت‌های هوشمند هواوی با داشتن گستره‌ی وسیعی از حسگرهای مختلف، قابلیت‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌کنند.

ادامه مطلب

هواوی برای تحکیم سیستم عامل HarmonyOS و اکوسیستم جدید خود، از همان ابتدا با توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری و کمپانی‌های مختلف وارد همکاری شده است که ثمره آن به خوبی در قابلیت‌ها و موفقیت‌های هارمونی مشهود است.

ادامه مطلب

چندی پیش خبرهایی در خصوص برنامه هواوی برای ساخت کارخانه اختصاصی تولید تراشه منتشر شد. اکنون به نظر می‌رسد این اتفاق به زودی به واقعیت می‌پیوندد و هواوی قصد دارد تا کمتر از یک سال آینده کارخانه بزرگ تولید تراشه خود را افتتاح کند.

ادامه مطلب

فروشگاه اینترنتی شمال مال پس از گذشت 4 سال از شروع فعالیت خود، توانسته سهم خوبی از بازار فروش آنلاین محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن را به خود اختصاص دهد. این فروشگاه آنلاین با گسترش فعالیت‌های خود، از سال 1399 فروش اینترنتی لباس بچه‌گانه دخترانه، و پسرانه و نیز لباس نوزادی را آغاز کرد.

ادامه مطلب

شارژرهای فست‌شارژ تقلبی یکی از معضل‌های بزرگ بازار موبایل هستند. در بسیاری مواقع، کاربران از اصل نبودن شارژر مورد استفاده خود مطلع نیستند که می‌تواند موجب خرابی و حتی خسارت به دستگاه شود. اما در یک خبر خوب، سیستم عامل HarmonyOS 2 هواوی قادر است به راحتی شارژرهای Fast Charge تقلبی را تشخیص بدهد.

ادامه مطلب

هارمونی نام جدیدترین سیستم‌عامل دنیای موبایل است که به صورت اختصاصی توسط شرکت هواوی توسعه داده شده و قرار است اهدافی بسیار فراتر از یک سیستم‌عامل صرف برای گوشی‌های هوشمند را دنبال کند.

ادامه مطلب

محصولات هواوی در بین طرفداران موسیقی محبوبیت بالایی دارند. این کمپانی در زمینه صوتی، محصولات و فناوری‌هایی نظیر هدفون بی‌سیم، اسپیکر هوشمند و جلوه‌های صوتی خاص را به کاربران حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز