title
کد خبر: 140009065546315567

کارآفرین فردی است که کسب و کارها را با روشی نوآورانه توسعه می دهد به ترتیبی که برای افرادی هم اشتغال زایی کند. دکتر ماکان آریا پارسا نیز به عنوان کارآفرین برتر و نمونه کشور، توانسته با ابتکار و نوآوری و دیدگاهی خلاقانه اهداف خود را عملی کند و در عین حال به رونق اقتصادی جامعه کمک کند.

منوچهری در گفتگویی کوتاه گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود. این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

او در انتها گفت: پیگیری نکردم چون به نظرم به جایی نمی‌رسد. بارها همین اتفاق افتاده، نه جلوگیری انجام شده و نه پیگیری اتفاق می‌افتد.

 

خبرورزشی


اینستاگرام بهداشت نیوز