title
کد خبر: 140007275485716349

سال 2016 بود که هواوی با معرفی لپ‌‌تاپ‌های سری میت ‌بوک به جمع تولیدکنندگان این حوزه پیوست. پس از آن هواوی با عرضه محصولات مقرون به صرفه با سخت‌افزار قدرتمند و طراحی منحصر به فرد توانست به سرعت پله‌های ترقی را طی کند.

به گزارش بهداشت نیوز متن پیام به شرح ذیل است: 
 

 بسم رب الشهداء و الصدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.
هرگز مپندارید کسانى که در راه خدا کشته مى‌شوند مرده‌اند، بلکه آن‌ها زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزى مى‌گیرند .
امتداد راه امام و شهدا، ارتقاء ایمان و معنویت مردم، تعالی ارزش‌های الهی در جامعه، ارتقاء معرفت توحیدی، بروز و ظهور سبک زندگی اسلامی- ایرانی و حفظ دستاوردهای انقلاب از مهمترین دغدغه‌های رئیس جمهور شهید، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، بود.
 
دغدغه مسائل فرهنگی، اجتماعی و تربیتی در طول عمر پربرکت ایشان و در دوران مسئولیت‌های مختلف در اولویت پیگیری‌های ایشان قرار داشته است. شاهد این مدعا تشکیل جلسات بدون وقفه و پرمحتوای شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای اجتماعی کشور، شورای عالی جوانان و نوجوانان و سایر شوراهای مرتبط و پیگیری‌های متعدد ایشان و تذکرهای روزانه به مسئولان امر در آخرین سنگر خدمت ایشان در قامت رئیس جمهوری اسلامی ایران است.
 
نگاه راهبردی ایشان از یک سو و حضور بدون واسطه، رو در رو و مداوم در میان مردم و شنیدن مسائل و مشکلات این حوزه‌ها از سوی دیگر، تغییرات جدی در برخی از ساختارها و نهادهای ذیربط، افزایش هدفمند و هوشمندانه بودجه‌های فرهنگی و اجتماعی و ... را در پی داشته که نه تنها اثرات آنی بلکه اثرات وضعی داشته و سبک زیسته مدیریتی منحصر به فردی را معرفی نمود.
 
ستاد فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گرم‌ترین تسلیت‌ها و هم‌دردی‌ها را به ساحت مقدس امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، محضر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) و خانواده‌های شهدای خدمت بویژه خانواده معزای سید و سالار این شهدا رئیس جمهور مؤمن، ولایت مدار، انقلابی، مجاهد و خستگی ناپذیر، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، که برای خدمت به مردم شب و روز نمی شناخت و همسر مکرمه ایشان سرکار خانم دکتر علم الهدی که در طی تمام این مسیر پرمشقت، همدل، هم فکر، همراه و هم سفر ایشان بودند، اعضای محترم هیأت دولت و عموم ملت شریف ایران ابراز می‌دارد.
 
ان شاء الله پروردگار متعال با صبر و تسلا و اجر عظیم و شادی بر خانواده‌های گرامی و شریف ایشان منت گذارد و همه‌ این شهیدان برگزیده را غریق رحمت واسعه‌ خویش و هم‌نشین رسول الله و خاندان پاک ایشان (صلوات الله علیهم أجمعین) گرداند.
 
اعضای این ستاد خالصانه ترین تبریکات را هم محضر شهدای گرانقدر خدمت و خانواده های ایشان به‌منظور دریافت مدال افتخار شهادت، اعلام می‌نماید و در پایان با جمله‌ای از بیانات امام خمینی(ره) که فرمودند: جامعه باید قرآن مجسم باشد.... منطق ما و منطق مومنین، منطق قرآن است. منطق قرآن «اِنّا لِلّه وَ اِنّا عِلَیهِ راجِعون» است، برای همه خدمتگزاران راه حق و حقیقت آرزوی عزت، سربلندی و رستگاری می‌نماید.

اینستاگرام بهداشت نیوز