کد خبر: 9753
تاریخ انتشار: چهارشنبه 04 اسفند 1395 - 19:38
وزیر بهداشت پیش از ظهر امروز با حضور در شهر جویبار، بخش های اورژانس و اتاق عمل بیمارستان حاج عزیزی جویبار را افتتاح کرد.
به گزارش بهداشت نیوز ، عملیات ساخت بخش اورژانس بیمارستان حاج عزیزی جویبار از تیر 94 در زمینی با مساحت 750 متر مربع و اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال آغاز شده بود.
توسعه و تجهیز بلوک های زایمانی این بیمارستان نیز یکی دیگر از بخش هایی بود که در طول یک سال و نیم گذشته در زمینی با مساحت 70 متر مربع با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال به اتمام رسید و امروز توسط وزیر بهداشت افتتاح شد.
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.