title
کد خبر: 262849
00
تدوین سند فرهنگ حج در شورای عالی انقلاب فرهنگی

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سفر به مکّه مکّرمه از مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر بازدید کرد.

به گزارش بهداشت نیوز حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در بازدید از مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در مکّه مکّرمه ضمن خداقوت به پزشکان هلال احمر اظهار کرد: بیماران از کاروان‌های مختلف اینجا می‌آیند و در اینجا درمان می‌شوند.

وی با تأکید بر فرهنگ سلامت بیان کرد: مصرف دارو در دوران حج به 10 برابر مصرف دارو در ایران می‌رسد و این در حالی است که مصرف دارو در ایران از میانگین جهانی 4 برابر بیشتر است.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتقاد از دریافت داروی غیرضروری از سوی بیماران گفت: گاهی برخی بیماران مراجعات متعدد دارند و داروی غیرضروری دریافت می‌کنند، در صورتی که نباید اینگونه باشد و باید فرهنگ سلامت داشته باشیم.

استاد خسروپناه عنوان کرد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین سند فرهنگ حج در دستور کار خواهیم داشت که بخشی از آن مربوط به سلامت است در تدوین این سند از نظر نخبگان و ذینفعان استفاده خواهیم کرد.

منبع: شورای عالی انقلاب فرهنگی


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز