title
کد خبر: 262368
00
واکنش های کاربران به انصراف محسن رضایی برای شرکت در انتخابات امسال+ تصاویر

دیروز، همه منتظر بودند محسن رضایی بیاید، ناسلامتی او پای ثابت تمام دوره‌های انتخاباتی دو دهه گذشته است.

به گزارش بهداشت نیوز، دیروز، همه منتظر بودند محسن رضایی بیاید، ناسلامتی او پای ثابت تمام دوره‌های انتخاباتی دو دهه گذشته است. حالا که این عبارت "احساس تکلیف" در حال جولان دادن است، همه توقع داشتند مرد اول "احساس تکلیف" ایران، بیاید که نیامد، به همین بهانه مروری داشتیم بر نظرات موجود در شبکه‌های اجتماعی پیرامون عدم احساس تکلیف محسن رضایی.

کاربری به نام اردشیر پشنگ توئیت زد: بی‌جا نیست اگر مسئولان انتخابات سیمرغ بلورینی و یا حداقل دیپلم افتخاری را بخاطر کنترل بسیار سخت "احساس تکلیف" که کار هرکسی نیست به محسن رضایی که پای ثابت بیشتر انتخابات‌ها بوده و محمد مخبر که فقط به این دو ماه کفالت ریاست‌جمهوری در دوولت بسنده کرد؛ اهدا کنند.

شوخی کاربری به نام پتانیکال: ‌محسن رضایی بالاخره یاد گرفته باید تنهایی رو به بودن تو جمعی که بهش تعلق نداره ترجیح بده.

کاندیدایی که جای خالی‌اش در انتخابات امسال، دل‌ها را شکست!

 ۱۰۰۰ تومانی معروف محسن رضایی!

ماجرا از این قرار بود که محسن رضایی در مناظرات انتخابات 1400 هنگام پاسخ به سوالی درباره اصلاح فرآیند بودجه ریزی کشور، با نشان دادن هزارتومان، از عملکرد دولت روحانی انتقادات تندی کرد و گفته بود: مردم عزیز ۸ سال پیش در همین مکان در برابر آن کلید بی خاصیت من یک هزار تومانی را به شما نشان دادم و گفتم اگر این روند ادامه پیدا کند پول ملی ما سقوط پیدا می کند و عملکرد دولت روحانی یکی از دلایل پایین آمدن ارزش پول ملی است.

حالا بسیاری از کاربران فضای مجازی با قرار دادن اسکناس هزار تومانی در دست محسن رضایی با او شوخی کرده‌اند که یکی دو نمونه از آن را می‌خوانید:

کاندیدایی که جای خالی‌اش در انتخابات امسال، دل‌ها را شکست!

کاندیدایی که جای خالی‌اش در انتخابات امسال، دل‌ها را شکست!

منبع: برترین ها


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز