title
کد خبر: 258153
00
 نجات ۱۷ مسافر از آتش سوزی یک هتل در مشهد +عکس

مدیر منطقه ۴ عملیات آتش نشانی مشهد، از مهار آتش سوزی در یک سوئیت آپارتمان دو طبقه واقع در خیابان سرشور این شهر خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز مدیر منطقه ۴ عملیات آتش نشانی مشهد، از مهار آتش سوزی در یک سوئیت آپارتمان دو طبقه واقع در خیابان سرشور این شهر خبر داد.

آتش پاد دوم حسین صالح اظهار کرد: در پی اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳۲ به محل حادثه واقع در سرشور ۱۱ اعزام شدند.

مدیر منطقه ۴ عملیات آتش نشانی مشهد ادامه داد: حریق از اتاق خواب یکی از واحدها در طبقه همکف این مجموعه اقامتی آغاز و در حال سرایت به بخش‌های دیگر بود که آتش نشانان ضمن انجام عملیات کاوش در کمترین زمان ممکن حریق را مهار و از گسترش آن جلوگیری کردند.

وی با اشاره به محبوس شدن تعدادی از زائران ایرانی و خارجی در میان دود و حرارت افزود: در اثر حرارت و انتشار دود ناشی از حریق ۱۷ نفر (شامل ۱ نوزاد و چند کودک و بزرگسال و کهنسال) در داخل طبقات محبوس و دچار دودگرفتگی شده بودند که با تلاش نجات گران آتش نشانی به محل امن منتقل و جهت انجام اقدامات درمانی تحویل نیروهای اورژانس شدند.

منبع: مهر

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز