title
کد خبر: 257102
00
پارکوریست‌های جوان فلسطینی در رفح مقاومت را معنا کردند+عکس

غزه به خاطر چیزهای زیادی در جهان شناخته شده: مقاومت و شجاعت مردمانش، هنرمندان، نویسندگان و پارکوریست‌هایش.

به گزارش بهداشت نیوز غزه به خاطر چیزهای زیادی در جهان شناخته شده است: مقاومت و شجاعت مردمانش، هنرمندان، نویسندگان، مبارزان و پارکوریست‌هایش.

روزنامه اینترنتی فلسطین کرونیکل گزارش تصویری را از پارکوریست‌های فلسطینی منتشر کرده و نوشته هیچ چیز نمی‌تواند فعالیت این افراد را متوقف کند چون هدف آنان سرگرم کردن کودکانی است که این روزها در سخت‌ترین شرایط غیرانسانی در اردوگاه‌های آوارگان در رفح روزگار می‌گذرانند.

 

در این گزارش آمده، پارکور در اصل اولین بار در سواحل غزه شروع شد، قبل از اینکه در جنگ کاملا ویران شود. این هنر در فلسطین پس از حملات وحشیانه ژریم صهیونیستی و در میان ویرانه‌های به جا مانده از آن جنگ رشد کرد.

 

اکنون که غزه چیزی فراتر از یک جنگ معمولی را تجربه می کند، یعنی یک نسل کشی آشکار، زندگی از بسیاری جهات کاملا متوقف شده است اما نه برای این پناهجویان که مانند اکثریت قریب به اتفاق جمعیت ۲.۳ میلیون نفری غزه آواره شده‌اند. اما این پارکوریست‌ها اجازه نمی‌دهند که هیچ چیز آنان را متوقف کند.

منبع: همشهری


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز