title
کد خبر: 255702
00
این ویتامین را زیاد مصرف کنید دچار خونریزی جدی می شوید

ویتامین E خون را رقیق می‌کند و می‌تواند آسیب‌های جزئی را به دوره‌های خونریزی جدی تبدیل کند.

به گزارش بهداشت نیوز، به گفته متخصصان مصرف زیاد برخی ویتامین‌ها سبب خونریزی می‌شود.

یکی از موارد بالقوه خطرناک مصرف ویتامین یا مولتی‌ویتامین حاوی ویتامین E، خونریزی بیش از حد است.

کاترین بولینگ، پزشک خانواده، در همین خصوص می‌گوید: مگر اینکه دلیلی برای مصرف ویتامین E داشته باشید وگرنه نباید آن را به صورت خودسرانه مصرف کنید. ما قبلا تصور می‌کردیم مصرف آن به دلیل آنتی‌اکسیدان بودن خوب است اما مشخص شد که خطر آن بیش از فایده آن است. ویتامین E خون را رقیق می‌کند و می‌تواند آسیب‌های جزئی را به دوره‌های خونریزی جدی تبدیل کند.

منبع: ایسنا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
تالار کده
اینستاگرام بهداشت نیوز