title
کد خبر: 252446
00
انتقاد از محدود شدن سرعت ماشین های اورژانس به بیمارستان فیروزآبادی

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسته شدن خیابان ۲۴ متری شهید بیات، باعث محدود شدن سرعت خودروهای اورژانس به بیمارستان فیروزآبادی شده است.

به گزارش بهداشت نیوز، احمد صادقی در دویست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مسیر دسترسی شهروندان به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و مرکز درمانی فیروزآبادی با مشکل مواجه شده است، اظهار کرد: حمل و نقل عمومی در این محدوده به دلیل برچیده شدن ایستگاه های تاکسی و اتوبوس آسیب دیدند و باعث اتلاف هزینه و وقت شهروندان شده است.

وی ادامه داد: بسته شدن خیابان ۲۴ متری شهید بیات، باعث محدود شدن سرعت خودروهای آتش نشانی و اورژانس شده در حالی که نیاز به تردد سریع خودروهای اورژانس برای انتقال بیماران به بیمارستان فیروزآبادی و همچنین تردد خودروهای آتش نشانی در این محدوده ضروری است.

صادقی تاکید کرد: فضای نشیمن در این محدوده ایجاد شده باعث تجمع دست فروشان، کارگران روزمزد و معتادان ولگرد شده است. امیدواریم این نکات مورد توجه قرار بگیرد. با وجود پیگیری ها از سازمان زیباسازی و منطقه ۲۰ هنوز اتفاقی درخصوص پیاده راه حضرت عبدالعظیم(ع) اتفاق نیفتاده است.

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز