title
کد خبر: 251247
00
افتتاح 25 واحد متاهلی برای دانشجویان علوم پزشکی این دانشگاه در روز 16 آذر

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران از افتتاح خوابگاه‌های متاهلی لارستان و نوید در این دانشگاه خبر داد.  

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سعید شیخ غلامی با اشاره به افزایش خوابگاه‌های متاهلی در این دانشگاه، اعلام کرد: بازسازی دو خوابگاه لارستان و نوید پایان یافته و در روز پنجشنبه 16 آذرماه1402، همزمان با گرامی‌داشت روز دانشجو، با حضور رئیس دانشگاه افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به طرح جوانی جمعیت و فرمایشات رهبر معظم انقلاب و حمایت‌های رئیس دانشگاه و معاون فرهنگی و دانشجویی، در مجموع دو خوابگاه مجردی لارستان و نوید بازسازی شده و تبدیل به 25 واحد متاهلی شده است که خوابگاه لارستان دارای 11 و خوابگاه نوید 14 واحد خواهند داشت. به این ترتیب تعداد واحدهای متاهلی دانشگاه که در ابتدای سال 10 واحد بوده است به 35 واحد افزایش می‌یابد، ما درصدد هستیم تا این ظرفیت را برای آینده افزایش دهیم.

غلامی افزود: تامین خوابگاه‌های متاهلی در تبدیل دو خوابگاه مجردی به خوابگاه‌های متاهلی مستلزم آماده‌سازی و بهره‌برداری از خوابگاه شهید علمداری و انتقال دانشجویان این دو خوابگاه به خوابگاه‌های دیگر بود که با عزم و تلاش قسمت‌های مختلف دانشگاه به مرحله بهره‌برداری رسید. پس از آن با تامین بودجه در مدت حدود 45 روز این دو خوابگاه آماده افتتاح و بهره‌برداری به عنوان خوابگاه متاهلی شدند.

بنابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی ایران، مدیر دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: با افتتاح این دو خوابگاه، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه علوم پزشکی ایران به 35 واحد افزایش می‌یابد و این امکان برای دانشجویان متاهل این دانشگاه فراهم می‌شود تا در محیطی مناسب و با امکانات رفاهی مطلوب زندگی کنند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
چاپ آبان
اینستاگرام بهداشت نیوز