title
کد خبر: 251177
00
 طرح غربالگری فشار خون در قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بر تلاش هر چه بیشتر برای رفع مشکلات درمانی مردم تاکید کرد.

دکتر مهدی مصری امروز در دیدار با مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم با تشریح خدمات ارائه شده در دانشگاه در حوزه های تشخیص سرطان و همچنین دندانپزشکی گفت: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در راستای خدمات رسانی به بیماران در شهر کریمه اهل بیت(ع) گام برداریم و باید بکوشیم تا همواره در خدمت مردم باشیم.
 
وی افزود: یکی از موضوعات مهم تغییر سبک زندگی مردم است که سبک زندگی در سطح چهارم پیشگیری نیز آمده است و باید با تقویت سبک زندگی سالم و بهداشت از گسترش بیماری ها جلوگیری کنیم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به اجرای طرح غربالگری فشار خون اشاره کرد و گفت: این طرح با قدرت در سطح استان در حال پیگیری است و باید بکوشیم تا با کمک دیگر دستگاه ها از جمله سازمان تامین اجتماعی در گسترش آن اهتمام ورزیم.
 
دکتر مصری با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به بیماران گفت: باید تمام تلاش ما بر این باشد که مشکلات بیماری همشهریان را برطرف کرده و در راستای رفع مشکلات آنها در حوزه درمان گام برداریم.
 
دکتر محصل مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: نگاه ما بر رفع مشکلات و همچنین خدمات رسانی به همشهریان است و از این رو می کوشیم تا با کمک دانشگاه علوم پزشکی قم در تقویت بیمارستان تامین اجتماعی استان، اقدام کنیم.
 
وی افزود: ما خودمان را در کنار دانشگاه می بینیم و اهتمام بر این موضوع داریم که رفع مشکلات جامعه سلامت، کمک شایانی به خدمات رسانی مطلوب تر به بیماران خواهد کرد.
 
دکتر پوررضا معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه با تاکید بر برگزاری جلسات در سطح کارشناسی گفت: امیدواریم پرداخت مطالبات از سوی سازمان تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی قم، تسریع یابد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز