title
کد خبر: 250629
00
رئیس پلیس سابق دبی  شادی فلسطینی‌ها  از آزادی اسیران را به سخره گرفت +تصویر

مقامات رژیم اشغالگر دهها اسیر زن و مرد و کودک فلسطینی را در چارچوب توافق آتش بس آزاد کردند. حال آنکه ارتش اشغالگر با تبادل اسیران با مقاومت به شدت مخالف بود. خلفان در پستی در شبکه X (توئیتر سابق) گفت: «طوفان الاقصی معادله ای است که فقط افراد باهوش می توانند آن را درک کنند.» وی ادامه داد: «15 هزار فلسطینی شهید شدند که ۷ هزار کودک بودند، 7 هزار نفر مفقود هستند و 45 درصد از منازل در غزه تخریب شد.» خلفان پس از آن اظهار داشت: «حماس چقدر از آزادی 150 اسیر خوشحال شده است! یک شادی شگفت انگیز!»/العالم

 سخن ضاحی خلفان با واکنش گسترده فعالان فضای مجازی در جهان عرب روبرو شد.

کاربری به نام «رأی مواطن عربی حر» نوشت: «آزادی بهایی دارد. انسان آزاده یک روز زندگی با غرور را بر زندگی هزار ساله با ذلت ترجیح می دهد. فلسطین برنده جنگ بود. غزه رژیم اشغالگر را ادب کرد».

 

نورا نیز توییت کرد: «بله، این همان انتقادی است که به جگوارا، نلسون ماندلا، گاندی و دیگران گفته شد اما آنها کسانی هستند که اکنون تاریخ تنها آنها را به یاد می آورد، نه منتقدان یا زندانبانان آنها را. بقا همیشه برای صادق‌ترین و شایسته‌ترین افراد است.»

کاربر دیگری به نام یاسر از معیارهای خلفان برای پیروزی انتقاد کرد و گفت: «اگر ملاک تعداد شهدا باشد، ما الجزایر را به عنوان بهترین مثال برای حل (معادله دشوار) داریم.»


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
رضا هاشمزهی
1402/09/07 - 08:173 5
مقاومت و مردم غزه شایسته تحسین هستند.بهترینها را برایشان آرزومندم.
ناشناس
1402/09/07 - 16:030 3
اقای خنگ، برای از پای در آوردن ظالم هر چه چقدر شهید دهید یک افتخار است ،بالاخره جان‌ها را خدا از ما می گیرد پس چه بسا با عزت باشد .نه مثل شما دنیای بی ارزش را چسبیده اید ،به شارون نگاه کن حتی اسمش نیست ولی سردار سلیمانی مقایسه این دو زمین و آسمان است .
اینستاگرام بهداشت نیوز