title
کد خبر: 248514
00
تصویر ماهواره‌ای از غزه قبل و پس از حملات اسرائیل+عکس

ارتش اسرائیل برای بیستمین روز به حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه با جنگنده‌ها و آتش توپخانه ادامه داد. عکس‌های ماهواره‌ای قبل و بعد از حملات اسرائیل به غزه و میزان خسارات وارده به این شهر را نشان می‌دهد. جنگ در غزه در حالی وارد بیستمین روز خود شد که با ادامه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه و کمبود شدید امکانات، شمار شهدا رو به افزایش بوده و شرایط انسانی در این منطقه بحرانی شده است. وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز پنجشنبه از افزایش آمار شهدا به ۷۰۰۰ نفر که بیش از ۲۷۰۰ نفر از آن‌ها را کودکان تشکیل می‌دهند، خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز ارتش اسرائیل برای بیستمین روز به حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه با جنگنده‌ها و آتش توپخانه ادامه داد. عکس‌های ماهواره‌ای قبل و بعد از حملات اسرائیل به غزه و میزان خسارات وارده به این شهر را نشان می‌دهد.

جنگ در غزه در حالی وارد بیستمین روز خود شد که با ادامه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه و کمبود شدید امکانات، شمار شهدا رو به افزایش بوده و شرایط انسانی در این منطقه بحرانی شده است. وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز پنجشنبه از افزایش آمار شهدا به ۷۰۰۰ نفر که بیش از ۲۷۰۰ نفر از آن‌ها را کودکان تشکیل می‌دهند، خبر داد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز